В логопедичному просторі Logoped room 22 листопада 2023 року на базі ЗДО №2 «Калинка» відбулось засідання спільноти вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти Жмеринської міської ТГ з теми «Індивідуальний освітній маршрут або акценти успішного корекційного навчання».
Учасники мали змогу долучитись до двох панелей, які проходили у змішаному форматі – онлайн і офлайн.
З особливостями організації логопедичної роботи з дітьми раннього віку ознайомив спікер Іван Пасічник – логопед-практик, корекційний педагог, засновник логопедичного центру “Children*s time” у м. Львові під час першої онлайн панелі.
Насиченим різними цікавинками та лайфхаками став логопедичний воркшоп вчителя-логопеда ЗДО №2 «Калинка» Тетяни Басюк, яка представила свій досвід корекціної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення. В своїй роботі вона послуговується, як класичними методами логопедичного впливу, так і сучасними інноваційними тенденціями. До уваги присутніх логопед презентувала використання коректурних таблиць як елемент інформаційно-інтелектуальної гри у роботі з дітьми дошкільного віку.
Другу панель продовжила консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Алла Шамрай, яка висвітлила питання щодо здійснення комплексного підходу до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушенями мовлення. Наголосила, що пошуки ефективних прийомів і методів корекції звуковимови не втратили своєї актуальності й лише за умов планомірної, систематичної, інноваційної, комплексної корекційно-розвивальної роботи з дітьми можна говорити про ефективність та результат співпраці. Також у своїй презентації Алла Шамрай підготувала присутнім корисні посилання на освітні ресурси інтернету для використання у роботі.
Змістовним та активним став методичний діалог і обмін досвідом корекційно – розвиткової роботи під час практичних занять та огляду виставки наочних посібників «Шлях до успіху «Логопедичне асорті».
Учасники відзначили корисну тематику навчальних панелей , практичну дієвість, насиченість та фахову підтримку з боку Центру професійного розвитку педагогічних працівників.