Про виявлення та подолання освітніх втрат на уроках історії, основ правознавства та громадянської освіти і застосування формувального оцінювання як інструменту виявлення освітніх втрат.

Про виявлення та подолання освітніх втрат на уроках історії, основ правознавства та громадянської освіти і застосування формувального оцінювання як інструменту виявлення освітніх втрат.

У безпрецедентно складних обставинах, у яких перебуває сучасна освіта протягом останніх декількох років, освітяни роблять усе можливе, щоб забезпечити право молодого покоління на освіту. Водночас навіть інтуїтивно всі усвідомлюють, що проблеми в галузі освіти наростають, а успішність учнівства знижується, з’являються освітні втрати —  прогалини у знаннях і навичках, які виникають під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків.
Освітні втрати можуть виникати з різних — як індивідуальних, так і системних — причин. Серед них: здоров’я, війна, пандемія, надзвичайні ситуації природного характеру.
Про шляхи вимірювання та механізм подолання освітніх втрат говорили сьогодні на зустрічі професійної спільноти вчителів історії, основ правознавства та громадянської освіти.
Методикою визначення освітніх втрат та засобами їх подолання їх презентувала педагогам Жмеринської громади доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат історичних наук, Заслужений працівник освіти України, автор підручників з історії та освітнього каналу @HistOk Ольга Дудар.


Вона поділилася своїми практичними напрацюваннями щодо виявлення та подолання освітніх втрат та особливо наголосила на важливості дотримання педагогіки партнерства, оскільки в сучасних умовах діти як ніколи потребують довірливого ставлення педагогів та підтримки. Крім того спікерка поділилась методиками як стимулювати дітей думати, відфільтровувати непотрібну інформацію, мотивувати дітей до навчання, та ознайомила педагогів із методикою «Сторітелінг:дизайн мислення» та засобами формувального оцінювання як інструменту для визначення освітніх втрат.
Продовжуючи дану тему консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Павліна Тимощук обговорила з педагогами принципи формувального оцінювання, техніки, методи та цифрові інструменти самооцінювання і взаємооцінювання як засобу формування освітнього процесу  з урахуванням потреб кожного учня задля більш ефективного формування необхідних, знань, умінь та навичок.
Дана зустріч пройшла у формі продуктивного діалогу, учасники задавали питання та ділилися своїм досвідом.

Коментарі закрито.