Яким має бути вихователь-методист у сучасній системі освіти? Як пересвідчитися у зростанні його професіоналізму? Якими лідерськими якостями має володіти вихователь-методист, аби педагогічний колектив працював ефективно? На ці та багато інших запитань отримали відповіді учасники мейкерспейсу, що відбувся 23 січня на базі ЗДО №2 «Калинка» в рамках засідання спільноти вихователів-методистів та директорів малокоплектних ЗДО.
Модератор заходу, консультант КУ ЦПРПП Алла Шамрай акцентувала на тому, що професійну компетентність педагога потрібно постійно розвивати й удосконалювати в контексті нових професійних стандартів.
Вихователь-методист ЗДО №8 «Барвінок» Алла Калінчук поділилася досвідом зі складанням індивідуального плану професійного розвитку та особистісного зростання педагога.
Вихователь-методист ЗДО №2«Калинка» Світлана Предан презентувала освітнє середовище закладу, в якому працює.
Вихователь-методист ЗДО №7 «Ромашка» Наталя Березовська ознайомила колег з інноваційною методологічною формою роботи «Печа-куча», яка родом з Японії. А також запропонувала, які форми методичної роботи можна перевести у даний формат.
В ході ділової гри, координатором якої була вихователь-методист ЗДО №5 «Джерельце» Оксана Соболєва, присутні складали професійний портрет вихователя-методиста.
Практичний психолог ЗДО №3 «Веселка» Антоніна Чорна з метою викликати в учасників зібрання позитивні емоції провела майстер-клас з “Дудлингу и Зентанглу”. Дані методики – це суміш малювання і медитації, що допомагають розвинути зібраність, концентрацію, сприяють психологічному розвантаженню та внутрішньому заспокоєнню.
І на завершення, за філіжанкою кави, присутні обмінювалися досвідом, висловлювали думки щодо проведення сучасних форм методичної роботи з педагогами.
Учасники відзначили корисну та цікаву тематику засідань спільноти, їх практичну дієвість та фахову підтримку з боку Центру професійного розвитку педагогічних працівників.