03-06 жовтня 2022 року вчителі початкових класів — учасники сертифікації мають заповнити анкету самооцінювання власної педагогічної майстерності за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.
Форма анкети самооцінювання власної педагогічної майстерності учасником сертифікації та методичні рекомендації щодо її заповнення затверджені наказом Державної служби якості освіти України від 01.08.2022 № 01-10/73.
Реєстрація в EvaluEd
Результати другого етапу сертифікації складаються із заповненої анкети самооцінювання.
Уперше для цього Служба використовує систему EvaluEd. Щоб зареєструватися в системі, потрібно:
- перейти за посиланням;
- ввести логін і пароль, що надійшли на електронну пошту.
Електронна пошта використовується та сама, що під час реєстрації для участі в сертифікації.
Увага! Лист Служби з інформацією про ID акції та PIN, які необхідні для входу до системи, може потрапити в папку небажаних листів (спам).
Після реєстрації відкриється сторінка “Анкета самооцінювання власної педагогічної майстерності”.
Заповнення анкети самооцінювання
Метою самооцінювання є оцінювання учасником сертифікації власної професійної діяльності, виявлення її сильних та слабких сторін, осмислення досягнутого та проєктування подальшого професійного розвитку.
Щоб розпочати роботу з анкетою, потрібно натиснути “Перейти до заповнення”.
Учасник сертифікації має обрати варіанти відповідей на всі 60 тверджень анкети. Кожне твердження анкети має п’ять варіантів відповідей. Учитель має обрати, яке з них найбільшою мірою реалізується в його професійній діяльності.
Відповіді на запитання можна давати в будь-якому порядку, пропускаючи та повертаючись до них. У системі зручна навігація між групами тверджень, також є можливість перевірити, на які з них залишилося дати відповідь (функція “Перевірка формуляра”).
Учасник може змінювати відповіді необмежено до настання однієї з обставин:
- формуляр закрито (надіслано відповіді);
- термін доступу до анкети закінчився.
Збереження результатів самооцінювання
Якщо учасник дав відповіді на всі твердження, після перевірки формуляра висвітиться “У формулярі не знайдено жодних проблем”.
Для збереження результати анкети потрібно виконати послідовність дій:
- натиснути на посилання “Експортувати до MS Word” праворуч унизу ;
- обрати у новому вікні початковий шаблон експорту “Разом з відповідями”;
- дозволити завантаження текстового файлу export.docx;
- перейменувати завантажений файл у форматі з вашими даними PIN_ПІБ;
- надіслати перейменований файл на електронну пошту, вказану в інформаційному повідомленні Служби;
- натиснути кнопку “Закрити формуляр”.
Протягом трьох робочих днів після надсилання анкети учасник отримає візуалізацію своїх результатів самооцінювання для проектування власного професійного розвитку.