ДЕРЖАВНІ СТАНДАРТИ Дорожня карта впровадження нового Стандарту базової середньої освіти Державні стандарти ПОСТАНОВА від 23 листопада 2011 р. № 1392 Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ Інструктивно-методичні рекомендації МОН щодо викладання предметів у 2024/25 навчальному році Наказ МОН від 13.04.2011 № 329 Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів Наказ МОН від 02.08.2024 № 1093 Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів ВЕБІНАР «ЯК ОЦІНЮВАТИ УЧНІВСТВО 5–9 КЛАСІВ НУШ» Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання Формувальне оцінювання і чому воно потрібне Освітні програми + НАСКРІЗНІ ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ Ознаки сучасного уроку Абетка методів критичного мислення Методичний кластер КЗВО ВАБО Посадова інструкція вчителя САМОАНАЛІЗ УРОКУ ЗМІСТОВНА СХЕМА САМОАНАЛІЗУ УРОКУ Орієнтовна схема самоаналізу ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ Діюча нормативна база щодо ведення класного журналу Наказ МОН від 03.06.2008 № 496 Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу Наказ МОН від 02.09.2020 № 1096 Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ БЕЗПЕКА ТА ОХОРОНА ПРАЦІ Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах освіти Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності Безпечне проведення занять у кабінетах природничо-математичного напряму загальноосвітніх навчальних закладах ОСВІТНІ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ Освітній проект На урок Kahoot! Цифрова освіта від Mozaweb Інтерактивні листки liveworksheets Безкоштовний онлайн-інструмент графічного дизайну Canva Інтерактивний навчальний застосунок Wordwall Опитувальник (хмара слів) Mentimeter Дошка Padlet Віртуальна дошка Miro СЕРВІСИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ chatgpt Gemini Copilot