Фахівці КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» на чолі з директором Ларисою Рубанською, збагатили знання молодих фахівців з теми: «Аспекти професійної діяльності асистента вихователя в інклюзивній групі». Вчитель-дефектолог КУ ІРЦ Тетяна Кузнєцова ознайомила присутніх з категоріями труднощів та рівнями підтримки дітей з ООП у закладах дошкільної освіти.
У форматі діалогу, практичний психолог КУ ІРЦ Оксана Гончарук, запропонувала перелік документації асистента вихователя в інклюзивній групі ЗДО та співпрацю вихователя і асистента вихователя в освітньому процесі.
Практичний психолог Ольга Репушанська провела техніку “Хто Я” з метою замислитися над своїм образом “Я”, пропрацювати свою самооцінку та самоусвідомлення. Також цікавою та дієвою стала проведена робота в групах “Два світи”, задля узагальненя уявлення учасників про толерантність і толерантну поведінку, необхідність жити за принципами толерантності.
Пракичний психолог Світлана Санто ознайомила молодих педагогів з технікою дихання для того щоб тіло і розум змогли розслабилися, так як ми всі вже довгий час знаходимось у стані постійної тривоги через стресові події. Позитивним є те, що молоді вчителі не були сторонніми спостерігачами та пасивними слухачами, а активно виконували запропоновані завдання. Завдяки високій професійності фахівців КУ ІРЦ педагоги – початківці збагатили свій багаж знаннями щодо роботи в інклюзивних групах з дітьми з особливими освітніми потребами. Відгуки учасників засідання під час рефлексії свідчать, що захід був змістовним, корисним, продуктивним та мав практичну спрямованість.
Координатор заходу – консультант КУ ЦПРПП Алла Шамрай.
Дякуємо ЗСУ за життя, можливість навчатися і працювати!
Перемога вже близько!